יונתן סינדל, פלאש 90

דגן: "נזעזע את המדינה. ההתיישבות לא תהיה אסקופה נדרסת"
noa magid21.4.22
0
0
0
ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיב על דברי גנץ לח"כ עידית סילמן בנוגע לדחיית הסדרת אביתר ופינוי חומש.
דגן: "הפרת הסכם אביתר ע"י נפתלי בנט ובני גנץ היא קו אדום.
אם הסכם אביתר יופר - נצא למאבק ציבורי שיזעזע את המדינה. ההתיישבות בשומרון לא תהיה אסקופה נדרסת של אף מאבק פנימי פוליטי ציני בין מרכיבי הממשלה הזו.
אני מציע מכל הלב לפוליטיקאים בממשלה הזו שלא להביא את ציבור אוהבי ארץ ישראל לנקודת הקצה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
