
ראש עיריית שדרות: "מצפה מהממשלה שלא להכיל את הירי שבנס נגמר ללא נפגעים"
אלדר ממן20.4.22
0
0
0
הערב (רביעי) נשמעה אזעקת צבע אדום בעיר שדרות. רקטה ששוגרה מרצועת עזה נחתה בתוך העיר ורסיס ממנה פגע בבית וברכב. הרסיס פגע בסמוך לבלון גז ורק בנס לא היו נפגעים בגוף. נפגע חרדה אחד פונה לבית החולים.
ראש העיר שדרות, אלון דוידי, הגיע לזירת הנפילה וקבע לממשלה שלא להכיל את הירי כפי שעשתה בעבר.
אלון דוידי: "כולנו זוכרים את הירי בצוהרי היום לפני חצי שנה שנותר ללא תגובה של ישראל. עכשיו אני מצפה מראש הממשלה, שר הביטחון והקבינט שלא יכילו את הירי הזה שבנס נגמר ללא נפגעים. תושבי שדרות והעוטף ראויים לחגוג את חול המועד ושביעי של פסח בשמחה ובבטחה כמו כל עם ישראל והתפקיד של הממשלה לדאוג שזה יקרה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
