
תושבת כפר סבא הגיעה לתחנת משטרה וברשותה 5 כלי נשק
noa magid20.4.22
0
0
0
חוקרי תחנת המשטרה בכפר סבא פתחו בחקירה לא שגרתית, עם הגעתה של תושבת העיר לתחנה וברשותה 5 כלי נשק.
מבירור ראשוני עלה כי האזרחית התאלמנה לפני מספר חודשים ובעת שעשתה סדר במחסן שבחצר ביתה, הופתעה לגלות תיק ובו 4 רובים, אקדח ומאות כדורי תחמושת.
הנשקים כאמור הובאו לתחנת המשטרה בכפר סבא ובתום בדיקת חבלן, הועברו לבדיקת מעבדות משטרת ישראל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
