SpaceX

איתן סטיבה שוחח עם נשיא המדינה מתחנת החלל הבינלאומית: "לוקח זמן להתרגל לרעב והצמא"
אלדר ממן10.4.22
0
0
0
האסטרונאוט איתן סטיבה שוחח הערב (ראשון) עם נשיא המדינה, בוז'י הרצוג, מתחנת החלל הבינלאומית.
בשיחה עם הרצוג סיפר סטיבה כי "אנחנו פעם ראשונה בתחנת החלל עם דגל ישראל. זו התרגשות גדולה. התפילה לשלום המדינה שכתב סבא של הנשיא נמצאת איתי כאן. אני רוצה להדגיש את המשפט 'ונתת שלום בארץ ושמחת עולם לכל יושביה.
ביום הראשון בחלל עוד צריך להתרגל, זה דורש יומיים בערך להסתגל לזרימה השונה של הזרמים בגוף, לתחושות השונות כולל הרעב והצמא".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
