
חברתו של תומר הי"ד ספדה לו: "החלומות נשברו לרסיסים ואני יחד איתם"
noa magid10.4.22
0
0
0
החברים הכי טובים, תומר מורד ואיתם מגיני, מובאים למנוחת עולמים בשעה זו בבית העלמין. "מחיר ששילמו כבר משפחות רבות בישראל שנותרו עם חור בלב שלא יתמלא לעולם" - ספד ראש העיר.
חבר המשפחה ספד: "תומר סיים קורס קצינים בהצלחה, ערכי עם עקרונות, אהב את הארץ".
מפקדו ספד: "אחד שגם שכולם שבוזים וגמורים הוא מחייך, תמיד היה מפרשן את המצב של הפועל באריכות אין קץ. תמיד אחרי מותו של אדם מדברים בשבחו. היתה לי זכות להגיד לו את הדברים בפנים בשיחה האחרונה שלנו. אני אבטיח לך, אם נקרא למשימה נעשה אותה בצורה הטובה ביותר כשאתה אתנו בלב".
חברתו של תומר הי"ד ספדה לו: "יש לנו את האהבה הכי גדולה וטהורה, אף אחד לא יוכל לקחת לעולם, תודה לעם ישראל על החיבוקים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
