עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ח''כ קיש: "מי שפרש מימינה זה בנט - שיקלי לעומתו נשאר נאמן לערכים"
noa magid7.4.22
0
0
0
חבר הכנסת יואב קיש התייחס להודעת ימינה על הכרזת שיקילי כפורש ואמר כי מי שפרש מימינה הוא דווקא בנט.
קיש: "מי שפרש מימינה זה בנט ואלו שהלכו אחריו. בנט הפר את כל הבטחות הסיעה לבוחרים בשביל כסא עור הצבי. שיקלי לעומתו נשאר נאמן לערכים ולהתחיבויות לבוחרים ולא קיבל שום תמורה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
