
מדלג על המתיישבים: בנט הגיע ליהודה ושומרון אך נמנע מפגישה עם התושבים
noa magid5.4.22
0
0
0
בנט הגיע לביקור באוגדת יהודה ושומרון הנמצאת בסמוך ליישוב בית אל, אלא שכמו בפעמים שעברו ראש הממשלה נמנע מלבקר את המתיישבים. מחוץ לאוגדה התקיימה הפגנה נגד בנט כאשר המוחים ביקשו את התפטרותו.
ראש המועצה המקומית בית אל שי אלון אמר: "ראש הממשלה נפתלי בנט, אתה מתבייש בנו? הגעת לביקור בבסיס אוגדת איו"ש הצמוד לבית אל אבל להגיע אלינו למתיישבים, שחלקם בחרו בך - זה אתה לא יכול? אם היית מנהיג אמיתי היית מגיע להתמודד עם הטענות, קשות ככל שיהיו.
אבל כל מה שאתה מעוניין בו הוא ההיאחזות בתפקיד ראש הממשלה. הגיע הזמן שתפנה את הכיסא. הממשלה "בראשותך" צריכה ליפול. ויפה שעה אחת קודם".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
