אבשלום ששוני, פלאש 90

הביטחוניסטים: "העת להפנים שיש לצאת למלחמת קיום על זכותו של העם היהודי לחיות בארצו"
תום אברמסון29.3.22
0
0
0
מנכ״ל תנועת הביטחוניסטים, תא״ל במיל׳ אמיר אביבי, התייחס הערב (שלישי) לפיגוע הרצחני בבני ברק ואמר: "לפני שבוע מדובר היה בבדואי תושב הנגב, שלשום במחבלים מאום אל פאחם ועתה בחולייה מהכפר יעבד שבצפון השומרון.
חייבים להפנים שיש פה שילוב זרועות כלל-פלסטיני כנגד הציונות בכלל מרחבי ארץ ישראל, בגוש דן, בירושלים, ביו"ש, בגליל ובנגב. יש לקבל החלטה לאומית להכניס את מערכות המדינה למצב חירום ולפעול ביד רמה להשלטת משילות. יש לצאת למלחמת קיומית על זכותו של העם היהודי לחיות בארצו.
האויב מרים ראש וחובתנו להכות בו. גן העדן של הטרוריסטים שנוצר בצפון השומרון ייגדע רק אם נשוב לשם הן בהתיישבות והן בנוכחות צבאית. יד נחושה וגב זקוף ינצחו את הטרור".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
