
ח''כ בן גביר: "הגעתי לנחם משפחות הנרצחים בבאר שבע - שמעתי את התלונות כלפי אוזלת ידה של הממשלה"
noa magid28.3.22
0
0
0
חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיע לנחם את המשפחות השכולות מהפיגוע בבאר שבע.
בן גביר: "הגעתי לנחם את משפחות הנרצחים, בפיגוע בבאר שבע. שמעתי את הכאב, את הצער ואת התלונות כלפי אוזלת ידה של הממשלה, שמפקירה את ביטחון התושבים בנגב. משתתף בצער המשפחות ומן השמים תנוחמו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
