עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ח''כ אמסלם: "מחזיר אותנו למראות הקשים מלפני 20 שנה"
noa magid28.3.22
0
0
0
חבר הכנסת דודי אמסלם אמר כי הפיגוע המחריד אמש בחדרה מחזיר אותנו למראות הקשים מלפני 20 שנה, שכולנו קיווינו שלא יחזרו עוד.
אמסלם: "שולח תנחומים מכל הלב ומשתתף בצערם של משפחות לוחמי משמר הגבול הי"ד רש"ט יזן פלאח ורש"ט שיראל אבוקרט ז"ל, ומאחל החלמה מהירה ורפואה שלמה לכל הפצועים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
