יונתן זינדל, פלאש 90

יולי אדלשטיין נגד בנט: "שוב ושוב אתה מוכיח שזה פשוט גדול עליך"
אלדר ממן27.3.22
0
0
0
חבר הכנסת יולי אדלשטיין התייחס להתבטאות של נפתלי בנט היום (ראשון) לאחר שכינה את יהודה ושומרון "הגדה המערבית" - כינוי בו עושים שימוש בשמאל הקיצוני.
ח"כ יולי אדלשטיין: "נפתלי, כשאתה נואם באנגלית וכלפי חוץ - למילים יש משקל. זה לא כמו להגיד שאתה ימין ולשבת עם התנועה האסלמית, לפיד ומרצ. כשאתה מכנה את שטחי יו"ש בטרמינולגיה ובנרטיב הפלסטיני - יש לזה משמעות מדינית. שוב ושוב אתה מוכיח שזה פשוט גדול עליך".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
