מאיר אליפור, מועצת יש״ע

מנכ"ל מועצת יש"ע בתגובה לבנט: "התבטאות כזו היא התדרדרות ערכית נוספת - הפניית הגב להתיישבות"
noa magid27.3.22
0
0
0
יגאל דילמוני, מנכ"ל מועצת יש"ע הגיב לדבריו של בנט שכינה את יהודה ושומרון "הגדה המערבית". כזכור, בנט הוא מנכ''ל מועצת יש''ע לשעבר.
דילמוני: "התבטאות כזו היא התדרדרות ערכית נוספת של הממשלה. זה מתווסף להקפאת הבנייה והפניית הגב להתיישבות. ממשלה כזו צריכה ללכת הביתה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
