יונתן סינדל, פלאש 90

שרי החוץ של ארה"ב, מרוקו, בחריין והאמירויות יגיעו ארצה לסבב פגישות בתחילת השבוע הבא
אלדר ממן25.3.22
0
0
0
בימים ראשון ושני בשבוע הבא תתקיים בישראל פסגה מדינית בה יקחו חלק מזכיר המדינה של ארה״ב, ושרי החוץ של איחוד האמירויות, מרוקו ובחריין, שיגיעו לישראל לסבב פגישות מדיניות משותפות.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
