
זלנסקי לאיחוד האירופי: "הסנקציות נגד רוסיה היו קצת מאוחרות"
תום אברמסון25.3.22
0
0
0
נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי הודה הלילה (שישי) לחברי המועצה של האיחוד האירופי על הטלת הסנקציות כנגד רוסיה, אך בנוסף אמר: "הן היו קצת מאוחרות. אם הן היו מוטלות בזמן - רוסיה לא הייתה יוצרת משבר גז".
"חייבים להתקדם לעבר השלום", אמר זלנסקי בסרטון שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו. "בכל יום שבו אנחנו ממשיכים את ההגנה, אנחנו מביאים את השלום ומקרבים את הניצחון. זה בלתי אפשרי עבורנו לא לנצח במלחמה הזאת".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
