מתוך טוויטר

המלחמה באוקראינה | ביידן מאיים על פוטין: "אם רוסיה תשתמש בנשק כימי - נגיב בהתאם"
תום אברמסון24.3.22
0
0
0
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, הזהיר הערב (חמישי) את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, שלא ישתמש בנשק כימי, ביולוגי או גרעיני במהלך המלחמה מול אוקראינה.
ביידן: "אם רוסיה תשתמש בנשק כימי - נגיב בהתאם". בנוסף, הזהיר גם את סין שבמקרה שתתמוך ברוסיה, "ארה"ב תעמיד את מטרותיה הכלכליות בסכנה".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
