
בעלה של הנרצחת מבקש למחוק את התיעוד הקשה מהפיגוע: "אני ובנותיי לא רוצים לראות את הסרטון"
אלדר ממן24.3.22
0
0
0
טל אקסייט, בעלה של לורה יצחק הי"ד, שנרצחה בפיגוע הקשה בבאר שבע לפני יומיים, ביקש היום (חמישי) למחוק מהרשתות החברתיות את תיעוד הרצח של אשתו המנוחה, שתועד במצלמת האבטחה.
בסרטון נראית לורה יצחק הי"ד נאבקת במחבל שדוקר אותה פעם אחר פעם עד שהיא מפסיקה לזוז ואז דוקר המחבל את יצחק הי"ד פעם נוספת וממשיך לקורבן הבא.
טל אקסייט, כתב: "עם ישראל היקר, הבשורה שנפלה עלינו והאסון גדול ממה שאתם יכולים להבין פשוט ריסקו אותנו. בקשה קטנה לי אליכם, אני ושלוש בנותיי לא רוצים לראות את הסרטון בו נאבקה כמו לביאה במחבל הארור. אבקש מכל אחד בחלקה הקטנה שלו שימחק ויבקש מכולם למחוק את הסרטונים שהופצו. אני מרגיש ומעריך את התמיכה של כל עם ישראל, אנא עזרו לי להתחיל לשקם את ההריסות".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
