
נתניהו: "החולשה של בנט ולפיד עולה בחיי אדם"
אלדר ממן22.3.22
0
0
0
ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, תקף את הממשלה על רקע הפגוע הרצחני היום (שלישי) בבאר שבע.
נתניהו: "החולשה של בנט ולפיד עולה בחיי אדם. אחרי שהפקירו את הנגב לרע"מ ולתנועה האיסלאמית עכשיו מפקירים את חיי תושבי הנגב למחבלים איסלאמיים צמאי דם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
