
ישראלי נתפס בנתב"ג כשהוא מנסה להבריח זוחלים מסוכנים | צפו
אלדר ממן21.3.22
0
0
0
היום בבוקר הופתעו השוטרים בנתב"ג כאשר בבדיקה של חשוד בהברחת סמים נתפסו כ-20 זוחלים שהוברחו לישראל מאירופה על ידי אזרח ישראלי תושב אזור המרכז, בהם צבי מים נשכנים העלולים להיות מאוד מסוכנים לאדם ולטבע ומיני זוחלים נוספים בהם נחשים, צבי יבשה ולטאות שהובלו בתנאים קשים.
המבריח, תושב פתח תקווה כבן 30, נחקר על ידי המשטרה, פקחי השירותים הווטרינרים ורשות הטבע והגנים.
מרשות הטבע והגנים נמסר כי הכנסה של כל בעל חיים לישראל מחייבת היתרי יבוא והסדרת תעודות בריאות מראש. הכנסת חיות בר מוגנות ללא היתר היא עבירה פלילית העשויה לסכן את האדם והטבע ובצידה ענישה משמעותית.





0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
