
אוקראינה: מניין ההרוגים בהפגזות על קייב עלה לארבעה
תום אברמסון21.3.22
0
0
0
מניין ההרוגים בהפגזות על מרכז הקניות ברובע פודילסקי בקייב, בירת אוקראינה, עלה לארבעה בני אדם - כך מסרו הלילה (שני) הרשויות בעיר.
ראש העיר, ויטלי קליצ'קו: "לפי המידע שיש לנו כרגע, כמה בתים ואחד ממרכזי הקניות נפגעו".
קודם לכן, דווח כי סגנית ראש ממשלת אוקראינה, אירינה ורשצ'וק, אמרה: "אוקראינה לא תוותר על העיר מריופול ולא תניח את נשקה. אין פה שאלה של כניעה כלשהי, הנחת נשק. כבר הודענו על כך לצד הרוסי". (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
