דוברות מד"א

פעולות החייאה בגבר שאותר פצוע ברחוב
noa magid14.3.22
0
0
0
גבר כבן 30 אותר פצוע ברחוב יהודה הנשיא בכפר סבא. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים לו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח מאיר כשהוא במצב קריטי תוך כדי פעולות החייאה.
פראמדיק מד"א נתנאל ולד והחובשים של מד"א טרי גודמן ינאי ורמזי אגבאריה, סיפרו: "הפצוע שסבל מפציעה מדממת קשה שכב כשהוא בהכרה מעורפלת. מיד התחלנו בטיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים וחבישות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה. במהלך הפינוי מצבו הדרדר וביצענו בו פעולות החייאה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
