
הכנסת בשיפוצים - נשיא אוקראינה ינאם בפני הח"כים בזום
אלדר ממן10.3.22
0
0
0
על רקע המשך הלחימה עם רוסיה, נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, ינאם בפני חברי הכנסת באמצעות זום.
זלנסקי ביקש תחילה שדבריו ישודרו למליאת הכנסת אך בשל שיפוצים שנערכים במליאה, הדבר לא התאפשר והערב סוכם עם שגריר אוקראינה כי ינאם בפני חברי הכנסת באמצעות תוכנת זום.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
