יוסי זמיר, פלאש 90

שרידי סם מסוכן התגלו בגופה של ילדה כבת 4 - הוריה נעצרו לחקירה
תום אברמסון9.3.22
0
0
0
זוג הורים (39,46) מאשקלון נעצרו לחקירה, לאחר שבגופה של בתם כבת ה-4 התגלו שרידי סם מסוכן.
ההורים נחקרו כאמור בשעות הלילה בגין חשד לעבירות הזנחת קטין, החזקת סם שלא לצריכה עצמית והדחת קטין לסם, שבסיומה הוחלט ע"י קצין משטרה מתחנת אשקלון לעצור אותם להמשך חקירה.
החשודים יובאו הבוקר (רביעי) בפני בית משפט השלום באשקלון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
