
המלחמה באוקראינה | הנשיא זלנסקי בסרטון מארמון הנשיאות: "נשאר בקייב - לא מפחד מאף אחד"
תום אברמסון8.3.22
0
0
0
נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי פרסם הלילה (שלישי) סרטון ממשרדו בארמון הנשיאות בקייב, לראשונה מאז הפלישה הרוסית למדינה.
זלנסקי אמר בסרטון: "אני נשאר בקייב, לא מתחבא ולא מפחד מאף אחד. היום הסתיים הסבב השלישי של המשא ומתן בבלארוס, הייתי רוצה לומר שזה היה המשא ומתן השלישי והאחרון, אבל אנחנו מציאותיים. לכן נמשיך לדבר ונתעקש על המשך השיחות עד שנוכל לומר שהגיע השלום".
זלנסקי הפנה אצבע מאשימה כלפי פוטין ואמר: "הייתה הסכמה על מסדרונות הומניטריים. האם הם עבדו? הטנקים הרוסיים עבדו במקום, כמו גם הטילים והמוקשים הרוסיים. נעניש את כל האחראים לזוועות המלחמה. נמצא כל ממזר שירה על הערים שלנו ועל אזרחינו. פוטין מסוגל לעצור את המלחמה שהוא התחיל. צריך לדעת דבר אחד חשוב שהוא לא יכול להכחיש, עצירת המלחמה היא דבר שהוא מסוגל לו".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
