דוברות המשטרה

שישה מחבלים נעצרו לאחר שהשליכו אבנים ובקת"בים לעבר כוחותינו באבו דיס
אלדר ממן7.3.22
0
0
0
שישה מחבלים נעצרו בחשד שהשליכו אבנים, סלעים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות מג"ב בבסיס בית המושל שבאבו דיס.
לפני מספר שעות החלו התפרעויות אלימות של כ-100 ערבים שכללו זריקות אבנים, סלעים ובקבוקי תבערה לעבר בסיס בית המושל של משמר הגבול בכפר אבו דיס.
הלוחמים המוצבים במקום הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ועצרו שישה מחבלים, תושבי אבו דיס, שסיכנו את חייהם.
החשודים הועברו לחקירה. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
