אוליביה פיטוסי, פלאש 90

נתניהו במתקפה: "האיראנים נלחמים כאריות. בנט, לפיד וגנץ נכנעים כארנבות"
noa magid7.3.22
0
0
0
ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו במתקפה על הממשלה לקראת החתימה הקרובה על הסכם הגרעין עם איראן.
נתניהו: "האיראנים נלחמים כאריות. בנט, לפיד וגנץ נכנעים כארנבות.
מול ההסכם המסוכן הזה שמתגבש ממש בימים אלה בוינה, בנט, לפיד וגנץ לא עושים כלום.
בזה, וקודם כל בזה, צריכה הממשלה לעסוק עכשיו - להתנגד בכל תוקף להסכם המסוכן שדוהר לפתחנו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
