טוויטר

דיווח באוקראינה: "רוסיה השתלטה על תחנת הכוח הגרעינית בזפוריז'יה"
תום אברמסון4.3.22
0
0
0
הרשויות באוקראינה דיווחו הבוקר (שישי) כי תחנת הכוח זפוריז'יה בדרום-מזרח המדינה - התחנה הגרעינית הגדולה באירופה - נכבשה על ידי צבא רוסיה.
כזכור, באוקראינה דיווחו כי השריפה פרצה כתוצאה מהפגזה של צבא רוסיה, הנשיא וולודימיר זלנסקי האשים את רוסיה ב"טרור גרעיני": "אירופאים בבקשה תתעוררו. תגידו לפוליטיקאים שלכם - חיילים רוסים יורים על תחנת כוח גרעינית באוקראינה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
