
לפחות 22 הרוגים כתוצאה מהפצצה רוסית על בניין מגורים בצפון אוקראינה
אלדר ממן3.3.22
0
0
0
בזמן שמתנהל משא ומתן בין המשלחת האוקראינית למקבילתה הרוסית במטרה לנסות להשיג הפסקת אש, נמשכות ההפצצות הכבדות של הרוסים, בין היתר גם על בתי אזרחים.
לפחות 22 אזרחים נהרגו הערב (חמישי) בהפגזה של צבא רוסיה על בניין מגורים בעיר צ'רנייב בצפון אוקראינה, סמוך לגבול עם בלארוס.
חיפושים אחר לכודים תחת הריסות הבניין מתנהלים במקום.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
