
משרד ההגנה האוקראיני: "יותר מ-1,000 חיילים רוסים נהרגו מתחילת הלחימה"
אלדר ממן25.2.22
0
0
0
על רקע הקרבות העזים על קייב, במשרד ההגנה של אוקראינה טוענים כי עד כה הצליח צבא אוקראינה להרוג יותר מאלף חיילים רוסים מאז תחילת הלחימה.
מנגד הרוסים מדווחים כי הצליחו עד כה להשיג את מטרות המבצע, וכי הם מתקדמים לעבר כיבוש בירת אוקראינה. לדברי הרוסים כ-200 לוחמים אוקראינים מיחידות מיוחדות חוסלו או נשבו היום על ידי הצבא של פוטין.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
