
0:00 / 0:00
צפו | מעל 600 כלי רכב "משטובה" נתפסו ע"י שוטרי מחוז ש"י והועברו לגריטה
noa magid24.2.22
0
0
0
תופעת השימוש בכלי רכב שהורדו מהכביש, משפיעה רבות על משתמשי הדרך בכבישי יהודה ושומרון. אחד היעדים שנקבעו ע"י מפקד המחוז ניצב עוזי לוי לשנת העבודה 2022, הינו המלחמה בתופעת "המשטובות". מתחילת השנה, שוטרי המחוז מבצעים פעילות אכיפה אינטנסיבית במטרה לצמצם את השימוש בכלי רכב אלו בשטחי יהודה ושומרון.
במסגרת המאמצים שנעשו עד כה נתפסו מעל 600 כלי רכב אשר הווה סכנה חמורה למשתמשי הדרך. כלי הרכב שנתפסים מועברים למגרשים ומשם מרביתם נשלחים לגריטה על מנת שלא יוכלו לשוב חזרה לכביש.
מהמשטרה נמסר: "המשטרה שבה ומדגישה כי נסיעה בכלי רכב שהורד לפירוק או שנאסר עליו שימוש- אסורה ומנוגדת לחוק. הנוהג ברכב מסוג זה צפוי לענישה. המשטרה תמשיך לפעול לשינוי תרבות הנהיגה, תוך שילוב פעולות הסברה ומניעה לנהגים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
