
הנשיא ביידן: ״פוטין בחר במלחמה - נתאם עם ברית נאט״ו תגובה חזקה״
נשיא ארה״ב ג'ו ביידן, התייחס הלילה (חמישי) לפלישה של צבא רוסיה לאוקראינה ואמר כי ארה"ב ובעלות בריתה יגיבו באופן מאוחד ונחרץ.
ביידן הוסיף: ״הנשיא פוטין בחר במלחמה מתוכננת מראש שתביא לאובדן חיי אדם קטסטרופלי ולסבל אנושי. רוסיה לבדה אחראית למוות ולהרס שהמתקפה הזאת תביא. העולם יבוא חשבון עם רוסיה״.
שר החוץ האוקראיני: ״פוטין פתח במלחמה בקנה מידה מלא נגד אוקראינה. המתקפות בכל רחבי המדינה. זו מלחמת תוקפנות. אוקראינה תגן ותנצח. העולם יכול וחייב לעצור את פוטין. הגיע הזמן לפעול - עכשיו״.
הרב מאיר סטמבלר, יו"ר הפדרציה היהודית באוקראינה, אמר בריאיון לגלי צה״ל: ״התעוררנו לפני כמה שעות מקולות פיצוצים. אנחנו גרים 200 ק"מ מהגבול - ורואים את הפיצוצים כאן מסביב לעיר. אנחנו עדיין מאמינים שזה ייגמר באופן אחר, למרות שאנחנו רואים את האש״.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
