אלעד מלכה

כחול לבן: "התדרוכים הפחדניים והעלומים - חציית קו אדום"
אלדר ממן21.2.22
0
0
0
לאחר שבכירים בקואליציה תקפו בחריפות את בני גנץ והאשימו אותו בדאגה ל"פנסיות של החברים שלו" על חשבון יציבות הקואליציה בכחול לבן משיבים וטוענים כי נחצה קו אדום.
כחול לבן: "התדרוכים הפחדניים והעלומים של בכירים מטעם עצמם כנגד לוחמי ומשרתי צה״ל היא חציית קו אדום.
הדאגה של גנץ ללוחמי ומשרתי צה״ל היא מתוך דאגה עמוקה לביטחון המדינה וקיומו של צה׳׳ל כצבא חזק וכשיר. אם יש גורמים המוכנים לפגוע בלוחמי צה׳׳ל על משרתיו משיקולים פוליטיים ופוסט ציוניים - גנץ לא יאפשר זאת".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
