תום אברמסון

חדירת המל"ט לארצנו | צה"ל: "האירוע מתוחקר - אבד עמו המגע"
תום אברמסון18.2.22
0
0
0
אזעקות צבע אדום נשמעו היום (שישי) לפני זמן קצר באזור הגליל בצפון ארצנו, לראשונה ממלחמת לבנון השנייה הופעלה אזעקה בעמק הירדן.
מצה"ל נמסר: "לפני זמן קצר, טיסן חצה לשטח ישראל. כתוצאה מכך הופעלו מערכות ההתרעה והיירוט. לאחר דקות אבד עימו המגע. האירוע מתוחקר. שגרה מלאה בעורף". בצה"ל בודקים האם המל"ט שחדר לארצנו נשא חומרי נפץ או אסף מודיעין.
הכתב הצבאי של ערוץ 14, הלל ביטון רוזן, מסר כי, ב-6 ימים האחרונים לפחות שלושה כטב״מים ושני רחפנים שוגרו לעבר ישראל מ-3 זירות שונות. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
