דוברות המשטרה

התארחתם במלון הזה? ייתכן וצולמתם בסתר
noa magid31.1.22
0
0
0
בעל מלון בוטיק 'אלמינה' בתל אביב - יפו, חשוד כי האזין וצילם אורחים באמצעות מצלמה זעירה נסתרת בחדרי בית המלון.
המשטרה קוראת לציבור שהתארח במלון זה וחושש שמא תועד באותה השיטה ללא הסכמתו או ידיעתו לפנות לתחנת המשטרה הקרובה להגשת תלונה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
