יונתן סינדל, פלאש 90

בן גביר: "מנדלבליט השאיר אחריו אדמה חרוכה"
noa magid30.1.22
0
0
0
היועמ"ש אביחי מנדלבליט, יסיים מחר את תפקידו לאחר כהונה של שש שנים. יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר אמר כי טוב שהוא הולך.
בן גביר: "היועמ"ש אביחי מנדלבליט מסיים סוף סוף את תפקידו, לאחר שהשאיר אחריו אדמה חרוכה. אחרי שתמך בפסילת מועמדים יהודים לכנסת, הגן על תומכי טרור, תפר תיקים לראש הממשלה לשעבר נתניהו, וסגר את תיק החקירה נגד השוטרים המעורבים בפרשת אהוביה סנדק ז"ל ונתן לשוטרים רישיון להרוג נערי גבעות. טוב שהלך".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
