אבשלום ששוני, פלאש 90

קרעי: "בנט הבטיח לחסל את הקורונה תוך 4 שבועות ובינתיים רק מחסל את המדינה"
אלדר ממן25.1.22
0
0
0
חבר הכסת שלמה קרעי תקף הערב (שלישי) את נפתלי בנט על רקע אובדן השליטה של ממשלתו על מגיפת הקורונה בישראל ולאחר שהשתלח בראש הממשלה לשעבר נתניהו.
ח"כ קרעי: "נוכל חסר בושה! הבטיח לחסל את הקורונה תוך 4 שבועות ובינתיים רק מחסל את המדינה.
צוותים רפואיים בבתי החולים קורסים תחת העומס, הורים שדואגים לילדיהם מהשפעות ארוכות טווח בגלל ההפקרות שלו, סגר בפועל בלי פיצויים וסיוע, והוא עוד מעז לתקוף את מי שקורא לו להתעורר. בושה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
