דוברות המרכז הרפואי

מנהל המרכז הרפואי לגליל: "אנו קרובים לקצה גבול היכולת"
noa magid25.1.22
0
0
0
במרכז הרפואי לגליל בנהריה נרשמה עלייה משמעותית מאוד במספר חולי הקורונה המאושפזים. נכון להיום (שלישי), מאושפזים בביה"ח 90 חולי קורונה, מתוכם 30 במצב קשה, שישה מונשמים ועל סף הנשמה. בין חולי הקורונה, 6 נשים לפני או אחרי לידה, כולן במצב קל.
בעקבות העלייה בתחלואה, כמו גם העובדה שמחלקות הקורונה מלאות, הנחה מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, את הצוותים לפתוח מחלקת קורונה רביעית, במקום אחת המחלקות הפנימיות. מדובר במחלקה הפנימית השנייה שתוסב לקורונה, מתוך שש מחלקות.
פרופ' ברהום: "השילוב בין תחלואת הקורונה לתחלואת החורף, ובמיוחד קצב ההידבקות הגבוה בקורונה, מביא אותנו לקצה גבול היכולת, ואולי ניאלץ להפסיק את הפעילות האלקטיבית".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
