
0:00 / 0:00
למה? מבלים ביער בן שמן כרתו ושרפו עצים | צפו
noa magid23.1.22
0
0
0
לאחר סוף שבוע עמוס ברוכבים, מטיילים, נופשים ומבקרים ביערות בן שמן, שדאגו לפנות את האשפה. באחד האזורים המטוילים של היער, היערן נדהם לראות את הוונדליזם שנעשה בעצי היער, גם כרתו עצים וגם שרפו אותם.
ניתאי זכריה, יערן קק״ל: "מישהו הרשה לעצמו לכרות עצים ולגדוע באכזריות. נשאלת השאלה, למה לעזאזל? למה".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
