משרד הביטחון

משרד הביטחון חתם על הסכם לרכישת שלוש צוללות מגרמניה
תום אברמסון20.1.22
0
0
0
משרד הביטחון ישראל ומספנת טיסנקרופ הגרמנית חתמו על הסכם לפיתוח וייצור של שלוש צוללות מתקדמות עבור זרוע הים הישראלית.
על ההסכם חתמו היום (חמישי) מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר אשל ומנכ"ל חברת טיסנקרופ הגרמנית, ד"ר רולף וירץ, במשרד הביטחון בקריה בת"א.
שר הביטחון, בני גנץ, התייחס לחתימה ואמר: ״הרכש הזה מצטרף לשורה של צעדים שקידמנו בהצטיידות והתעצמות צה"ל ברכש של טייסות מסוקים ומטוסי קרב, מתדלקים וחימושים נוספים. אנו נערכים למוכנות מבצעית מול האתגרים בכל הזירות״.
על פי גורמים במערכת הביטחון, הצוללת הראשונה תימסר לישראל בתוך כתשע שנים. ההודעה מגיעה לפני הצבעת הממשלה הצפויה ביום ראשון על הקמת ועדת חקירה לבדיקת פרשת הצוללות.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
