דוברות המשטרה

ניגח ניידת משטרה - 3 שב''חים נתפסו לאחר מרדף
noa magid19.1.22
0
0
0
שוהים בלתי חוקיים נעצרו לאחר מרדף לאחר שזוהו בכביש 461, השלושה נסעו במהירות גבוהה תוך חציית רמזורים אדומים.
שוטר ביצע ירי לעבר גלגלי הרכב שהמשיך בנסיעה תוך שהוא מנגח ניידת משטרה.
העצורים, תושבי קלקיליה נחקרו בתחנת מסובים בחשד לקשירת קשר, זיוף לוחית רישוי, כניסה לישראל שלא כדין, סיכון חיי אדם והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. הבוקר, מעצרם הוארך.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
