דו"צ

נבלמה העלייה במספר המאומתים לקורונה בצה"ל, מעל עשרת אלפים נמצאים בבידוד
אלדר ממן18.1.22
0
0
0
דובר צה"ל מעדכן הערב (שלישי) את מספר המאומתים לקורונה בקרב חיילינו. מהנתונים עולה כי נבלמה מגמת העלייה בתחלואה בצה"ל עם 12,384 משרתים בשירות חובה, קבע ועובדי צה"ל המאומתים לנגיף. כולם במצב קל.
נכון לאתמול, 10,122 משרתים נמצאים בבידוד.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
