אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מבקר המדינה יחקור את שימוש המשטרה בתוכנת ריגול נגד אזרחים
אלדר ממן18.1.22
0
0
0
מבקר המדינה אנגלמן יחקור את שימוש המשטרה בתוכנת ריגול של חברת NSO נגד אזרחים.
ח"כ שמחה רוטמן: "לא העכבר גונב אלא החור גונב!
כל עוד לא תיסתם הפרצה וייקבע כי מידע שהושג באמצעים פסולים לא יהיה קביל בבית המשפט נמשיך לראות מקרים של הפרת חוק ופגיעה בפרטיות מצד משטרת ישראל.
אני קורא לחבריי בקואליציה ובאופוזיציה לפעול לתקן את הפרצות שהותיר בית המשפט, בחקיקה".
ח"כ מיקי זוהר: "אני מברך את מבקר המדינה על החלטתו להתחלת בדיקה בעניין הריגול אחרי טלפונים של אזרחים. אם לא נדע לשים את הגבול בהאזנות סתר, בחופש הביטוי ברשתות החברתיות וחופש של כל אזרח לבחור ולהיבחר, הדמוקרטיה שלנו תהיה בסכנה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
