דוברות המשטרה

המשטרה: הפרסומים על שימוש בתכנת ריגול - פייק ניוז
noa magid18.1.22
0
0
0
לאחר שהופצו הבוקר פרסומים כי המשטרה מבצעת מעקבים אחר אזרחים בשימוש בתכנת הריגול הישראלית NSO כדי לפרוץ מרחוק לטלפונים הגיבו במשטרה כי מדובר בפייק ניוז.
מהמשטרה נמסר:
"ברצוננו להעמיד את הדברים על דיוקם: אין שחר לטענות שפורסמו היום. כל פעילות המשטרה בתחום זה הינה ע״פ דין, על בסיס צווי בימ"ש ונהלי עבודה מוקפדים. בתחום זה קיימות מערכות פיקוח ובקרה מוגברות בתוך הארגון ומחוץ לארגון.
צר לנו על הניסיון לגרום נזק לפעילות המשטרה ללא בסיס. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות לאכיפת החוק במדינת ישראל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
