אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

מחדל הקורונה בישראל | פרופ׳ סגל: ״כנראה נדבקו כבר מיליון-מיליון וחצי בני אדם בגל האומיקרון״
תום אברמסון16.1.22
0
0
0
פרופ׳ ערן סגל ממכון וייצמן התייחס הבוקר (ראשון) להתפשטות זן האומיקרון בישראל ואמר: ״כנראה נדבקו כבר מיליון-מיליון וחצי בני אדם בזן הנוכחי״.
בריאיון לרדיו ללא הפסקה, הוסיף סגל: ״אני מעריך שהשבוע נגיע לשיא ואחר כך נראה ירידה. מעריך שלא נגיע לשיא של 1,200 חולים קשה בבתי החולים״.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
