טוויטר

החטיפה בבית הכנסת בטקסס | דיווח בארה"ב: כל בני הערובה שוחררו בחיים, החוטף חוסל
תום אברמסון16.1.22
0
0
0
מושל טקסס, גרג אבוט, הודיע הלילה (ראשון) כי שלושת החטופים בבית הכנסת הרפורמי "בית ישראל" בקוליוויל שוחררו כשהם בחיים וללא פגע.
שגריר ישראל בארה״ב מיכאל הרצוג, אמר לאחר הדיווח: ״אני אסיר תודה שבני הערובה חולצו ושבו לאהוביהם. התקרית המחרידה הזו היא תזכורת שהאנטישמיות תמיד נוכחת. יהודים לא צריכים לפחד להתפלל בבתי הכנסת שלהם".
על פי המשטרה המקומית, החוטף שהתבצר בבית הכנסת, חוסל על ידי כוח FBI שפרץ למקום.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
