
הטרור הבדואי בנגב: חמישה עצורים בחשד להשלכת אבנים והבערת צמיגים
אלדר ממן12.1.22
0
0
0
למרות כניעת ממשלת בנט-עבאס לדרישת הבדואים בדרום להפסיק את נטיעות קק"ל באיזור הנגב, הבדואים ממשיכים, גם הערב (רביעי) להבעיר את הדרום משליכים אבנים וצמיגים בוערים לעבר כביש 40 ותוקפים את כוחות המשטרה במספר מוקדים בנגב.
5 פורעים בדואים נעצרו בחשד להשלכת אבנים, הבערת צמיגים והתפרעויות.
מהמשטרה נמסר כי "במהלך טיפול משטרת ישראל בהפרות הסדר בתל שבע ובשגב שלום נעצרו חמישה חשודים בהפרת הסדר, ידויי אבנים והבערת צמיגים.
4 חשודים בשגב שלום וחשוד אחד בתל שבע".
במשטרה טוענים כי בשלב זה "השקט הושב על כנו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
