אוליבר פיטוסי, פלאש 90

ממשיך בהצגות ו"כאבי הבטן" | ניר אורבך עזב את המליאה עד שרע"מ תחזור להצביע
אלדר ממן12.1.22
0
0
0
חבר הכנסת ניר אורבך מימינה ממשיך בהצגות וכאבי הבטן המדומים, בהם "חשים" חלק מחברי מפלגתו מעת לעת.
לאחר הכניעה המוחלטת לדרישת רע"מ והפסקת נטיעות קק"ל בנגב על רקע הטרור הבדואי אמש והיום בדרום, הודיע אורבך כי יעזוב את מליאה הכנסת עד שרע"מ תחזור להצביע עם הממשלה.
הסיעה הערבית החברה בממשלת בנט מחרימה, כזכור, את הצבעות הממשלה ביומיים האחרונים ולמרות הכניעה לדרישותיהם עדיין לא שבו להצביע עם הקואליציה ועל כך יצא קצפו של אורבך.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
