
מסלול בטוח: 12 כלי רכב הוחרמו בגין חובות מס במאות אלפי שקלים
noa magid10.1.22
0
0
0
החל משעות הלילה המאוחרות, פעלו שוטרי תחנת גליל מערבי בשת"פ לוחמי יס"מ עם היחידה הארצית לאכיפת הגביה ברשות המיסים, בכפרים ג'דיידה מכר, ירכא, כפר יאסיף וג'וליס מול מספר תושבי הכפרים, בעלי חוב מס כולל של 482,904 למע״מ, מס הכנסה ומיסוי מקרקעין.
סך הכל עוקלו הלילה 12 כלי רכב, לבעלי החוב.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
