דוברות בנימין.

ישראל גנץ בעוז ציון: "אכיפה סלקטיבית היא עוול"
noa magid10.1.22
0
0
0
ראש מועצת בנימין ישראל גנץ נמצא בעוז ציון, על מנת לוודא שלא תופעל אלימות פיזית כנגד המתיישבים במקום. קודם לכן, גנץ גינה את הפינוי ואמר כי היא "מעידה שהממשלה השלימה עם פרויקט ההשתלטות הערבי והאירופי על שטחי יהודה ושומרון. אכיפה סלקטיבית היא עוול. ממשלת ישראל בוחרת לאכוף חוק רק נגד בני עמה ומפנה את גבה לאנשי ההתיישבות".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
