הצלה ללא גבולות יו"ש

חברון: מחבלים השליכו אבנים לעבר בתי יהודים בבית הדסה
אלדר ממן9.1.22
0
0
0
הטרור הערבי ממשיך להשתולל. מחבלים ניסו היום (ראשון) לרצוח יהודים באבנים בחברון. מדובר במציאות עגומה שהפכה כבר לשגרה, במסגרתה מידי יום מושלכות אבנים לעבר יהודים בחברון ובפרט לעבר תושבי בית הדסה. לעיתים גם מספר פעמים ביום.
תושבים במקום מדווחים כי כוחות הביטחון נמנעים מתגובה חריפה, או תגובה בכלל. כפי שקרה גם במקרה הנוכחי.
בנס לא היו נפגעים כתוצאה המאבנים שהשליכו היום המחבלים.
התושבים מתלוננים על התנהלות רופסת של כוחות צה"ל המוצבים במקום, שלא מונעים את הטרור במקום. אחד התושבים מסר לחדשות 0404 כי המקום כולו מרושת במצלמות אבטחה ובידי הצבא תיעודים רבים של המחבלים שתוקפים את בתי היהודים, אך מסיבה לא ברורה לא נעצרים התוקפים והתקיפות נמשכות. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
