דובר צה"ל

"נמשיך לעבוד יום ולילה": לוחמי גדוד המילואים 5060 של חטמ״ר יהודה איתרו אמל״ח סמוך לחברון
noa magid5.1.22
0
0
0
בסריקות שביצעו לוחמי גדוד המילואים 5060 לאיתור אמצעי לחימה בכפר ואדי סימן שבגזרת החטיבה המרחבית יהודה, איתרו נשק מסוג M16, תחמושת וזיקוקים. שלושה יעדי טרור נעצרו.
גדוד 5060 החל את התעסוקה המבצעית בגזרה השבוע, כאשר לוחמיו במילואים הגיעו מעיסוקיהם האישיים למספר שבועות במילואים, ועושים לילות כימים על מנת להגן על הגזרה בפעילויות יזומות, בכבישים המרכזיים ועוד. בחטיבה מבצעים פעילויות מדי לילה, ופעולה זו מהווה עוד דרך לסיכול הטרור במרחב.
מפקד גדוד 5060, סא״ל (מיל׳) דרור מגן: ״הלילה איתרנו נשק, תחמושת וזיקוקים אשר הוחרמו ונעצרו שלושה חשודים. כוחותינו דרוכים בכל עת, במשימות ההגנה והסיכול, ואנו נמשיך לעבוד יום ולילה על מנת לסכל את הטרור״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
